Astazi iti scriu ca un simplu utilizator, precum el, si imi spun oful.

Stiu ca sunt mica si poate nesemnificativa, dar asta nu iti da dreptul sa ma superi. Azi dimineata m-am trezit cu un cost suplimentar de 30 de euro in baza a ce?! Stiu ca iti folosesc serviciul de SMS intens, dar mi-ai promis nelimitat in retea si pe cuvant daca nu il folosesc in retea. Ai noroc ca azi cand am sunat la departmanetul de relatii clienti am vorbit cu un baiat care m-a calmat. Dar nu uita! Nu mai sunt sub perioada contractuala, deci nu ma face sa inchei parteneriatul cu tine. Imi place de tine. Esti fain, dar ai momentele tale cand ma calci pe nervi.

De ce ma taxezi pentru un serviciu pe care mi-l promiti, in scris chiar, moca?! Nu vreau sa ma cert si nu vreau sa iti fac reclama negativa (chiar daca si asta e un fel de reclama) si , cel mai important, nu vreau sa trec la cartela prepay pentru ca eu sunt uituca si nu mi-as incarca la timp cartela. Deci! Te rog, cand te sun sambata, sa imi dai vesti bune si sa iti ceri iertare ca ai gresit. Ai vazut ca sunt fata de treaba si imi platesc facturile la timp si sunt cuminte, nu te deranjez decat daca e cazul.

Nu este un ultimatum sau o amenintare, dar iti zic clar: NU REZOLVI ACEASTA PROBLEMA (DEJA AM DEPASIT STADIUL DE SITUATIE APARTE) INCHEIEM ORICE FEL DE COLABORARE. SI MA MUT…LA ALTII.

Cu drag,

A ta Ciresica

Leave a Reply