Acum ceva vreme eram client fidel, apoi am zis sa comand si online de la tine. Mare greseala! Greseala care nu o sa se mai repete.
Dupa ce am primit confirmarea ca s-a plasat comanda am fost sunata de o angajata de-a ta. Dupa nici 5 minute m-a sunat ca mi-a pierdut comanda si nu mai stie ce am luat. La cateva ore am fost sunata de o alta angajata de-a ta care dorea sa ma ajute. Pai tu nu ai o baza de date? O maslina? O atentie? Sa mai zic ca m-a deranjat cumplit ca m-au sunat sambata la 3? Sau inca nu le-ai educat pe angajatele tale ca exista un interval orar in care pot suna?! Eeeeh! Aia e!
Draga Avon! Astept de aproape o saptamana jumatate sa primesc comanda…si nici acum nu am primit-o. Dar nu e nimic. Nu esti singurul de pe piata. O sa merg la cei care ma respecta, care imi trimit la timp comenzile, care ma bucura cu micile cadouri doar pentru ca le fac comenzi.
Pacat draga Avon! Aveam o relatie decenta.